.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موج مبارزه با زمین‌ خواری در شمال کشور
روند رسیدگی به مفاسد اقتصادی در شمال کشور که از اوایل زمستان با دستگیری برخی از اعضای شورای شهر نور آغاز شده بود، با بازداشت تعدادی از مدیران ارشد شهرداری و برخی از سرمایه‌داران به اوج خود رسیده است ...
موج مبارزه با  زمین‌ خواری در شمال کشور

با دستگیری‌های گسترده تعدادی از مدیران شهرداری، اعضای شورای شهر و برخی سرمایه‌داران، استان مازندران به کانون مبارزه با مفاسد اقتصادی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار «آینده»، روند رسیدگی به مفاسد اقتصادی در شمال کشور که از اوایل زمستان با دستگیری برخی از اعضای شورای شهر نور آغاز شده بود، با بازداشت تعدادی از مدیران ارشد شهرداری و برخی از سرمایه‌داران به اوج خود رسیده است.

از سوی دیگر پیگیری مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز به بازداشت تعدادی از مدیران فعلی و سابق شهرداری و همچنین برخی از دلالان به چالوس منجر شده است.

یکی از مشهورترین بساز و بفروش‌های کشور نیز که تاکنون اقدام به ویلا و آپارتمان‌سازی‌های فراوان در شمال می‌کرده است، در این پرونده‌ها بازداشت شده است.

گرچه تاکنون از حجم مالی این پرونده‌ها اطلاعی در دست نیست، اما گفته می‌شود رقم گردش مالی این پرونده‌ها بالغ بر ده‌ها میلیارد تومان می‌باشد.

تخلفات در صدور مجوز، پرداخت عوارض، تغییر کاربری زمینی، پرداخت رشوه‌های کلان و تحصیل اموال نامشروع از جمله موارد اتهامی در این پرونده‌ها می‌باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.